Szerkesztő:
Erdélyi-Erdey D. Zoltán
(ny. agrármérnök mg. vízgazd. és
meliorációs szakmérnök)

Született: 1948, Debrecenben
Iskolai végzettsége: Agrártudományi Egyetem (DATE)
agrármérnök (1975 - szakmérnöki diploma 1982)
(Munkakörök: talajtani kutató-mérnök, főmezőgazdász, városi főketész, szellemi szabadfogl. mezőgazdasági szakértő, szakfordító (OSZK-MK)

Az ezredfordulón megalapítja az Ébredés Mozgalmat. Publikált dolgozatainak és előadásainak egy részét a Sub rosa - Magyarok, tinéktek szólok... című nemzetpol. esszé-kötetében foglalta össze.


(Az Ébredés Mozgalom vezetőségi űlésén, az ÉM 2003/051 sz. határozata alapján Koppány nb. Karaul nemzeti főtáltos, Aranykojás Fővezér és Erdélyi-Erdey Zoltán ÉM vezető elnökletével született újjá ősi Táltosnapvallásunk Napkeresztény Egyháza)

Dr. Badiny Jós Ferenc sumerológus professzor és Grandpierre K. Endre történész hitújítási kezdeményezését követve újjáéleszti az ősi magyar táltos napvallás napkeresztény egyházát, melynek élére az ÉM a 2003. (1703.) évi dobogókői Táltos Szeren Koppány nembeli Karaul Horváth fia János György táltos, Aranykopjás Fővezér személyében nemzeti főtáltost választ.





A lamkereki Erdélyiek lófő-székely család, melynek menyői, ditrói, székelykocsárdi, lugosi & belényesi, szatmári előnevű ágai a XVI-XVII. századiban erdélyi fejedelmektől: Bethlen Gábortól, I.és II. Rákóczy Györgytől, Apaffy Mihálytól és II. Rákóczi Ferenctől kapták armálisokkal, valamint címer-és birtokadományozó nemeslevelekkel ősi székely jogban gyökerező nemességük megerősítését.

Nagyszüleim: Erdélyi-Erdey János erdő-és bányamérnök és felesége
b. ditrói Puskás Erzsébet 30 éves házasági évfordulójukon (1941)


Erdélyi-Erdey Zoltán és csíkszentkirályi Andrássy Judit 30 éves házasági évfordulójukon kertjükben (2001)
Nagymamám: b. ditrói Pusás Erzsébet (1911) - édesapám vadászaton (1926)


Családunk magyarországi ága a XVIII. század végén telpült át Erdélyből a Debrecen melletti Ebes-pusztán levő birtokára, ahol a II. vh. végéig élt. A háború után birtokaikat államosították. Elvett vagyonukért tényleges kárpótlást nem kaptak.
A család utolsó, nevet fenntartó (a bányamérnök ükapa, erdő-és bányamérnök dédapa, agrármérnök nagyapa és apa után) 5. mérnök-generációs tagja M.D. a GATE-n kap mérnöki diplomát 2001-ben, majd
tanulmányait Amerikában folytatja, ahol tengermérnöki (MSc) végzettséget szerez (UCLA 2006)





(Az egyesített Erdey & Andrássy címer)








Kisgöncöl együttes vendégjátéka - Dobogókő - téli napfordulói Táltos Szer


Baráth Gabriella: Táltos Tér (bőrfestmény)


Népünk, nyelvünk eredetét régóta, sokan és sokféle módon, módszerrel kutatják. A legmeggyőzőbb nyelvészeti eredmények sumÍr-káld kapcsolatra mutatnak. (Bobula, BJF. Érdy)
Mai magyar nyelvünk a Pannon ősnépünk (pártus) nyelvéből fejlődött - régi helyneveink, ősi szavaink, szógyökeink ebből az első hon-visszafoglalás kora előtti nyelvből származnak, melyet legromlatlanabb formában a székelyek nyelve őriz. Ezt a nyelvet beszélte az Aranyos Szegelet földjének népe a magyarok második visszajövetele (sec. ingr.) idején. (Nagy S.)
A régészeti kutatások a Kárpát-medencei kultúra önálló fejlődését, elsőbbségét bizonyítják s e kultúra kisugárzását a 6-7000 évvel ezelőtti sumír (mezopotámiai) kultúrára.(Torma Zs.)
Az antropológusok igazolták a Duna völgyétől Mezopotámiáig terjedő ősi életterünk egységes, szkíta-fajtatípus jellegét. Megállapították, hogy a szkíta-pártus ősnépünk Európa, ezen belül a Kárpát-medence őstelepes népe, nyelvünk ezen ős-szkíta nép nyelvével azonos.
Vércsoport vizsgálatok eredményeinek leíró mértani módszerrel végzett elemzése bebizonyította, hogy az emberi fajon belül a magyar önálló fajta-típust képvisel, mely az összes többi fajta és fajta-változat közül legtávolabb áll a négertől, valamint a szemita és előázsiai keverék-fajtáktól. (B.Gy.) Ezek a vizsgálati eredmények összhangban vannak nemcsak Doros és Tokay korábban idézett megállapításaival, hanem a legutóbbi időkben végzett genetikai kutatások eredményeivel is, melyek az Y-gén-markerek eloszlási aránya alapján vizsgálták az európai népek genetikai kapcsolatát és igazolták a magyarság különálló fajta-típusát és európai ős-nép jellegét.(Csy. A magyar nemzetcsalád útja; Wikipédia)

Mindezen tudományos eredmények felemlítése talán nem tartozna lapunk témakörébe, ha nem volna mindennek vallási és fajvédelmi vonatkozása is. Ezek az eredmények ugyanis nemcsak eredet-mítoszainknak és ősi táltos-napkeresztény vallásunknak népünk eredetére, származására, ősiségére, isteni küldetésére vonatkozó hit-tételeit támasztják alá, hanem magyarázatul szolgálhatnak történelmünk megannyi fajta-biológiai kérdésre: népek, népcsoportok közötti rokon-és idegenség érzésre, kulturális-és világnézeti különbözőségeire, valamint tudományos érvekkel hívhatják fel a figyelmünket a más , tőlünk genetikailag és ebből eredően kulturálisan is távol álló népekkel való fajtakeveredésből eredő fajta-leromlás beláthatatlan veszélyeire, nemzetpusztító hatásaira. (EyZ)

Először 2000-ben rendeztem a fenti címmel kötetbe azokat a kilencvenes években és az ezredforduló évében különböző hazai és emigrációs lapokban, folyóiratokban megjelent írásaimat, melyekkel az 1990-es gazdaságpolitikai módszerváltás és az azt követő országrablás visszás, nemzetvesztő jelenségeire és háttérből mozgató erőire szerettem volna ráirányítani a közfigyelmet. A kötetbe felvettem néhány olyan, az adott tárgykörrel kapcsolatos (kapott, vagy küldött) levelet, levél-esszét is, melyek kiegészítésül, háttér-magyarázatul szolgálhatnak a korabeli politikai és társadalmi viszonyok megértéséhez, valamint hozzájárulhatnak az egyes dolgozat-témák kifejtéséhez.

Könyvemet, "sub rosa" és címében Zrínyi Miklós Török áfium ának szavait is idézve: "Magyarok, tinéktek szólok..." magyar nemzettestvéreim figyelmébe ajánlottam.

De miért ilyen "bizalmasan" és miért csak az ő figyelmükbe?

Azért, mert mindazt, amiről dolgozataimban írok, magyar belügynek tartom, amiről kívülállókkal, magyar-ellenes nézetekkel nem szabad vitatkozni. Bizonyos értelemben ilyen belügynek kell minősítenem az érintett ideológiai vonatkozásokat is, mert a nemzeti elkötelezettség akkor, amikor nemzetünket ideológiai alapon is támadja a szerveződő világhatalom, - tudva-tudat alatt - egyúttal ideológiai állásfoglalást is kell jelentsen. Határozottan állítom, hogy ma az tekinthető magyarságát tudatosan vállaló, megélő magyar érzelmű (és nem csak magyar állampolgárságú! ) embernek, aki tradicionális gondolkodású és nem "jobboldali". A baloldalt pedig - ilyen értelemben - a nemzeti oldalnak el kell felejtenie, mert nincs és nem is képzelhető el, sem proletár (vagy szocialista), sem pedig liberális nacionalizmus, csakis internacionalizmus. Ha a "nemzeti" mellé megpróbáljuk oda- erőszakolni a "szocialista" (azaz baloldali) jelzőt, abból egy olyan ideológiai "turmix" keveredik ki, mely a történelemben egyszer már bizonyította elvi egylényegűségét más baloldali rendszerekkel.
Nemzeti oldalon természetesen nem vállalhatjuk fel az ultra jobboldali álláspontot sem, mert annak az abszurditásig vitt jobboldali értékrendje szintén táptalajul szolgálhat egy nemzetidegen arisztokrácia kialakulásához, s ilyen módon ez is a globalizációs érdekeket szolgálhatná. Természetesen, ez nem azt jelenti, mintha az ultrajobboldali nézőpontból "baloldalinak" tekintett nacionalizmussal a nemzeti oldal bármilyen engedményt is tenne bal felé, de a nemzeti létünk mai vészhelyzetében, egy erős, nemzeti érzelmű vezető elit , azaz nemesség hiányában, csak a tradicionális nemzeti oldalt tekinthetjük olyan erőnek, mely pozitív társadalmi átalakulás kiváltója lehet.

Mint ahogy elutasítjuk az internacionalizmus minden formáját, nem fogadhatjuk el a vallási internacionalizmust sem. A zsidó-keresztény egyházakkal és vallási szektákkal, részben azoknak az ezeréves magyar történelemben betöltött negatív szerepe, részben pedig vezető papi testületüknek erős szemita átitatottsága miatt, a nemzeti jobboldal különösképpen nem kíván együttműködni. Nemzeti megújulási mozgalmunk vallás-erkölcsi támaszát ezért nem ezekben az államilag támogatott ún. "történelmi" egyházakban, hanem a jelenleg születő, formálódó, ősi mitológiánkon alapuló, napkeresztény hitünkben gyökerező nemzeti vallásunkban látjuk és keressük.


 

< align="center" class="style8">

 

 

SZERKESZTŐI OLDAL

A MAGYAR TÁLTOS NAPVALLÁS honlapjának melléklete
(http://fenyut-mnke.atw.hu
Fb.:Napkeresztény Egyház)

(9)Tavaszi szél atomfelhőt támaszt
(pro memoriam)
( Azonos címmel megjelent a Független Magyar Újság (FKgP) 1995. 17/18. számában- Az Alapjainkban közölve: 2003. jan.)

...Egy rossz hírt kétféleképpen lehet eltagadni: vagy hallgatnak róla, vagy "agyonbeszélik". Az első módszer sikertelenségére ráeszmélve, a hazai sajtó - a nyugati példát követve - május 5-e után a második lehetőségre tér át. Dél körül a lakosságnak információs narkotikumokkal zabolátlanul élő része már bódultan ténfergett a millirem -ek, rad -ok, sievert -ek és bequerel -ek között. Általában nem értették, hogy ha a szomszédban tilos tejet fogyasztani, akkor nálunk miért szabad, és ha szabad, akkor miért nem ajánlatos. A piacon saláta ára, egyik napról a másikra, 14 Ft-ról 3-ra esett, és a háziasszonyok még így is undorral fordultak el tőle. Ha pedig valaki mégis megvette - nem tudván ellenállni a csábításnak -, otthon a család ésszel élő tagjai illő óvatossággal kísérték a kukáig a nukleáris támadófegyvernek átminősült élelmiszert .
Az információt cseppenként adagolják, minden nap beismerve valamit abból, amit előző nap körömszakadtig tagadtak. Csak találgatni lehet, hogy ténylegesen mennyi a baleset áldozatainak száma. A nyugati sajtó 2000 halottról beszél, amiből az oroszok kettőt ismernek el, majd egy sajtótájékoztatón 200-ban egyeznek ki, amit másnap lealkudnak hatra.
Az első hírekben használt kifejezések - hasonlóan a Napóleon partraszállását követő elhíresült francia sajtókommentárok hangneméhez - két hét alatt csodálatos metamorfózison mennek át. A reaktorban észlelt kisebb üzemzavar bejelentése után hírszolgálatunk az alábbi módon tájékoztatta az ámuló hazai közvéleményt:
"Az április 26-án (első híradás ápr. 29!) a csernobili atomreaktorban fellépett rendellenesség elhárítását a szakemberek elkezdték. Az üzemzavar során hűtőgáz(!) szivárgott a környezetbe, ami semmilyen veszélyt sem jelent.
A megrongálódott negyedik(?) reaktor-blokk környékén a helyzet nem jelent veszélyt a lakosságra és a szakemberek urai a helyzetnek. A reaktor hűtőblokkjában keletkezett üzemzavar során megsérült maga a reaktor is és kismennyiségű radioaktív anyag került a légkörbe. Minthogy a robbanás alkalmával megrepedt az erőmű fala, a benne levő grafit meggyulladt. A reaktor tetején át sugárzó anyagok jutnak folyamatosan a szabadba, ezért elkezdték a polgári lakosság tervszerű evakuálását. Az erőmű közvetlen közeléből 12.000 embert szállítottak el. A 36.000 ember kitelepítése fegyelmezetten ment végbe. A kitelepített 45.000 embert sátortáborokban helyezték el. Mivel nem volt könnyű a 70.000 menekültnek hajlékot találni, ezért ezek egy részét környékbeli családokhoz szállásolták be. Mára (május 13.) befejezték 92.000 veszélyeztetett személy elszállítását a veszélyzónából. A szakemberek folytatják a helyzet stabilizálását és a szervezett mentést. A legnagyobb feladatot az égő reaktor lokalizálása jelenti.
" Ezt az igyekezetet végül is siker koronázza és amikor a cementhabarcsba fojtott, kiégett reaktor utolsót szusszant, a szovjet kormány egy újabb hazugságba csomagolva kimondott egy igaz szót: "a katasztrófát sikerült(?) elhárítani."
...Amióta ezeket az eseményeket röviden lejegyeztem, már apránként kitudódott, hogy mi is történt Csernobilban 1986. április 26-án, hajnali 1 óra 44 perckor. Egy szemtanú, Vladimir Starovojtov, aki akkor az esemény színhelyétől fél kilométerre tartózkodott, a következőképpen számolt be a Stern magazin hasábjain a "jelentéktelen üzemzavarról":
".Egy hangos csattanást hallottam, mintha egy gőzszelepet nyitottak volna ki. Másodperccel később kékes villanást láttam, amit hatalmas robbanás követett. Amikor a reaktorra pillantottam, már csak két fal állt, a tetőzet és a többi épületrész elpusztult (ez lehetett az említett "repedés" és "szivárgás" - a ford. megjegyzése). A 3-as blokk kátrányozott teteje égett.. Néhány perc múlva esni kezdett. Először azt hittem, ez rendes eső, mégis behúzódtam egy közeli épületbe és amikor tükörbe pillantottam láttam, hogy fekete vagyok a koromtól. Húsz perc múlva már kutyául éreztem magam és lábaim felmondták a szolgálatot."
...Vajon hányan vannak tudatában nálunk annak, hogy a csernobili "üzemzavar" során a nukleáris fűtőanyag 80%-a, mintegy 160 tonna radioaktív anyag került a légkörbe, többszöröse annak, ami hirosimai atombomba felrobbantásakor; hogy még óvatos becslések szerint is jóval több, mint 100.000 km2 terület szennyeződött és egymillió ember kapott halálos sugáradagot? Tudják-e pl. Szekszárdon, hogy a szerencsétlenül járt erőmű 30 km-es körzetébe belátható ideig nem települhet vissza a lakosság, és tudják-e hazánk kollektív felelőtlenséget gyakorló vezetői, hogy abszolút biztos erőmű nincs, mert az "abszolút biztonság" egyszerűen megfizethetetlen? Tudják-e, hogy az állandó veszélyforrást jelentő, időzített bombaként működő atomerőművekben termelt villamos energia korántsem a legolcsóbb? Ha pedig ezek után még bárkinek kétségei lehetnének afelől, hogy ilyen medence-jellegű kis ország, mint Magyarország, vállalhatja-e egy atombaleset bármilyen kis valószínűségű kockázatát, az tegye maga elé hazánk térképét és rajzoljon körzővel egy cca. 200 km-es sugarú kört Paks és a nemrég beüzemelt Mohi atomerőmű köré és próbálja meg elképzelni, hogy hová menekülhetne innen a lakosság!? .. ez a mi esetünkben egyszerűen a nemzet végpusztulását jelentené! Épeszű ember pedig ilyen esetben nem mondhat mást, mint azt, hogy ilyen kockázatot, legyen annak valószínűsége bármilyen kicsi és fűződjön hozzá bármekkora pillanatnyi gazdasági érdek, nem szabad vállalni, a kérdést még csak megfontolás tárgyává sem szabadna tenni...
(az egész cikk ITT olvasható)

(8)Sub rosa
(Nemzeti pantheonunkban, Sárospatakon)
(Megjelent: Havi Magyar Fórum, 1999. február)

II. Rákóczi Ferenc fejedelemnek állít emléket ez az írás, és történelmi párhuzamot von a nemzetünket fenyegető korabeli és mostani veszélyek között. Nagy magyarok üzenetei szólnak hozzánk - sub rosa - a pataki vár kabinetjében és adják át ma is érvényes történelmi tapasztalataikat:
nép és nemzet a történelemben csak egymást segítve, védve és kiegészítve válhat naggyá - különben gyütt pusztul, dől romba kunyhó és palota, válik gazdátlanná a tér, kínálva a helyet az új Országhódítóknak...

(7)Tavaszünnepen -
Tavaszköszöntő Táltos Szer a Szeri pusztán

(Megjelent a Kaliforniai Magyarok Vasárnapja 2002. július-augusztusi számában)

A balatoni főútról Boglár után lekanyarodva, Buzsák előtt elfogy alólunk az országút. Nehezen járható, homokba vájódott mélyút vezet innen Kistatárvár felé. Elhagyott, lepusztult tanyák szegélyezik az utat, míg azután ez az ösvény is véget nem ér egy kis, fehérre meszelt falú portánál...(tovább)

Karaul táltos tavaszünnepi üzenete

(6)NAPISTEN NÉPÉRE VÁR - Koppány vezér üzenete

A VII. Szittya Történelmi Világkongresszuson (Cleveland 2000.) elhangzott előadás Koppány Vezér üzenetét tolmácsolja a mai magyarsághoz.: Erős csak az önálló kultúrával rendelkező, egynyelvű, egyhitű, egy istent szolgáló nép lehet, mely csak nemzetté emelkedve és nem kül-erőkkel összefogva lehet szabad és független. Nemzeti összefogásunk alapfeltétele, hogy felismerjük történelmi ellenségeinket.

(5)EGY NEGYEDIK ÚT: A NEMESSÉG RENESZÁNSZA
(Megjelent a Havi Magyar Fórum 1997. novemberi számában)

... Nemesség a biológiai különbözőség következtében létezik és nem azért, mert intézményesen elismerik, vagy előjogokkal erősítik. Az alapvető ellentmondás abban van, hogy a nemesség, mint kiválóság, hierarchikus kategória, amivel a tömeguralom nem tud mit kezdeni, részint mert nem tűri, részben mert nem képes értékelni. Mint említett könyvében ORTEGA y Gasset kifejti: "a nemes a tömegember ellentéte, nemcsak képességekben, hanem jellemben is, és a tömeg halálosan gyűlöl mindent, ami rajta kívül áll."
...A tömeg nem tűri a nemességet, mert nem hagyja magát irányítani, jóllehet, önmaga irányítására képtelen. A vezetést ezért általa is átlátható és értelmezhető, saját színvonalán álló tagjaira bízza szívesen. Választásainál döntő szempont, hogy jelöltje rendelkezzen az átlagemberre jellemző fogyatékosságokkal. Mert a tömeg mindig lefelé nivellál és önmaga igénytelenségét állítja maga elé mércének. Azzal az állításával, hogy "I am as good as anybody else", nem mond mást, mint ugyanennek fordítottját: "anybody else is as good as me" (Ostoba, cinikus amerikai szólás: "vagyok olyan jó, mint bárki más". Mivel általános véleményt fejez ki, visszája is igaz: bárki más van olyan jó, mint én - a kiválót el nem ismerő, magát is lebecsülő tömegember véleménye.)
... a nemesség ugyan természetes kategória, s mint ilyen örök, de a pénz egyeduralmára építkező tömegtársadalmak nem képesek struktúrájukba integrálni, szervesen beépíteni. De, minthogy a minőségi értékek egyedül a nemességben nyerhetnek megfogalmazást, társadalmi rangot és elismerést, ezért a nemest el nem ismerő, osztályszerkezet nélküli társadalmak hanyatlók és a társadalmi szerveződés alacsonyabb fokát képviselik.
...nem elsősorban, vagy nem csak a tehetség, az elit érdeke az hogy képességeit nemzeti keretek között, a nemzet és a nemzeti csoportérdekek szolgálatában és javára fejthesse ki, hanem elsősorban az adott társasközösségé. Előrelátható, hogy az a folyamat, amely az utóbbi évtizedekben alsóbb szinten a munka világában a vendégmunkások alkalmazásával végbement, rövidesen magasabb szinten fog megismétlődni, azaz a dolgozó kollektívák jogfosztását a népek, nemzetek jogfosztása fogja követni, vendégkormányok uralkodása alatt. ... a nemzeti keretek megóvása tehát nem öncél, vagy valamiféle hagyományőrzés, hanem az adott társasközösség csoportérdek védelmének egyedüli hatásos eszköze...
A tradicionális/nemesi létszemléletet alapja az egyediség elismerése, a kiválóság tisztelete és a komplexitásra való törekvés. E létszemlélet szerint:

a társadalmakat az épülés, a kiteljesedés felé csak
a hierarchiát igénylő és feltételező nemesedés vezetheti.
A társadalom - miként a Természet rendje is - hierarchikus.
A Földet hatalmába vett Élet
szimbiotikus-hierarchikus szerveződéssel
képes ellenállni a Világot kormányzó entrópiának,
azaz az energiakiegyenlítődés felé való törekvésnek.

A hierarchizálódás a komplexitás, a kiteljesedés,
míg a nivellálás az entrópia, a "társadalmi hőhalál"
felé tolja el a társasközösségeket.

Miképpen pedig az ÉLET a minőséget jelenti
az entrópia felé törekvő élettelen világgal szemben,
úgy képviseli a minőséget
az ÉLETet jellemző hierarchikus szerveződés
az élettelen világra jellemző nivellációval szemben.

Az egyenlőség, mint társadalmi rendező elv, ezért életellenes;
minthogy minden esetben lefelé nivellálást jelent,
ezért fejlődésellenes is és egyúttal jogfosztó,
mert a nemes és nemesedő embert fosztja meg
az általános emberi jognak tekinthető
kiválósághoz való jogától. (tovább)

(4)1703 (2003) Álom Hava 20-21. napján,

a dobogókői Táltos Szeren az Ébredés Mozgalom ismertette májusi határozatát a Napkeresztény Egyház megalapításáról, és bejelentettük, hogy a nemes magyar nemzet akaratából Koppány nb. Karaul őrző Tokmak Táltos személyében újra van a magyarságnak lelki vezetője, hivatott főtáltosa.
Karaul nemzeti főtáltos a jelenlevők előtt főhajtással és nemes emelkedettséggel köszönte meg a megtiszteltetést.

"Most, amikor ezer formában ezer felől törnek megsemmisítésünkre a rontás erői, egyetlen lehetőségünk marad, hogy népmeséink hőséhez hasonlóan kardunkkal kört vonunk magunk, mozgalmunk és a nemzetet jelentő maradék 6% magyar köré, s kimondjuk Isten nevét.
Mindennek legfőbb oka az a felismerés, hogy ezen újabb nemzeti tragédiánk és honvesztésünk után fel kell ismernünk végre, hogy nemzeti túlélésünk attól függ, hogy a tömeg-dimenzióból kiemelkedve képes lesz-e a maradék magyarság összeszervezett Erőt felmutatni? Az erő pedig mindig isteni eredetű. Istenünk ereje azonban hitünk erejében van. Ezért nem lehet erős a hitében megosztott, lelkében meghasonlott nép.

Napisten most népére vár, hogy általa hatalmas és ereje által a nemzet legyőzhetetlen legyen.
Mozgalmunk megalakulása pillanatától számtalan szállal kötődik ősi Magyar Hitünkhöz. Ezt fejezi ki jelképünkben En-Ki neve és jele: a Teremtő Isteni Erő, En-Lil anyagi megtestesülését, Napistent jelképező napkorong. De ezt az isteni szövetséget fejezték ki Karaul táltos áldó szavai is, mellyel nemzeti önvédelmi és vallási megújulási mozgalmunkat két éve útjára bocsátotta. Tudtuk, hogy ha eljön az ideje, védelmet megsokasodott ellenségeinkkel szemben Ős Istenünk oltáránál fogunk keresni és találni. És ennek ideje most jött el.

"...három tradicionális kategória létezik, melyek csupán egymás létét feltételezik, külső hatalmi jóváhagyást nem igényelnek és nem is tűrnek: a világot teremtő Isten, az isteni örökséget legmagasabb szinten felmutatni képes Nemes és a nemesség által létező és megjelenített Nemzet. Ez a népeket magasrendű emberi közösségekké szervező "szent-háromság" minden politikai hatalomtól független. Egyházunk működése tehát első pillanattól törvényes, mert isteni parancsra, a nemes nemzet akaratából született."

Karaul főtáltos esti, felemelő égi üzenetet hozó Szertűznél tett fogadalma Istenhez és nemzethez szólt. A fogadalom szövegét lélekben vele mondtuk, táltosunk szava valamennyiünket kötelez. Az ÉM megalapítása után megtettük a második lépést azon az úton, mely Koppány népét, az igaz magyarokat ősi oltárunkhoz visszavezetni hivatott. Reméljük, hogy jól megértettük a Magyarok Istene üzenetét, aki mától főtáltosunk szavával hívja oltárához népét, hogy azt lélekben megerősítve, öntudatra ébresztve és nemzetté emelve, élére ismét Vezért állítson, aki nemzetünk összefogott akaratának majd új célt, kardunk hegyének irányt mutat.

Mozgalmunk mostantól minden erejét magyar Napkeresztény Egyházunk ügyének szenteli, mert ennek megerősödésében látjuk nemzeti összefogásunk, ellenállásunk és újjászületésünk egyetlen esélyét. Jelszavunk a régi: Ellenállni, kitartani, túlélni! Ellenállni a nemesség ős jogán, az élet minden területén a nemzetközi pénzvilág által irányított hatalom minden nemzetellenes törekvésének, és kitartani ebben az egyéni és nemzeti túlélésért folytatott harcban, hogy a rövidesen bekövetkező nagy összeomlás után lehessen nemzetünknek feltámadás, ősi földünkön újra magyar élet... (Kivonat az ÉM 2004. januári körleveléből)

(3) A táltos napkerszténység

hon-visszafoglaló őseink természet-vallása. Táltosok hite: Zarathustra, a Fény Fia, Mani és táltos-lelkű nemzeti tanítóink hite kelt új életre hazánk földjén. Lelkünkben élő, magunkkal hozott Ősi Tudás hitvallása ez, melyet a szkíta-pártus Adiabeni Mária Boldogasszonytól született Fény Fia emelt világmegváltó erkölcsrenddé. Üzenete egyetemes, mégis jellegzetesen MAGYAR HIT, mely nem meggyőzni, "hódítani" akar, csak Isten Igéjét közvetíteni. Ez a MAGYAR NÉP-LÉLEK hangja, melyen át Isten hangja közvetlenül szól hozzánk - és csak hozzánk. Nem keres kapcsolatot fajtánktól idegenekkel, elfajzottakkal, zsidó(keresztény) szekták híveivel. Isten nem "hitvitázik".
-
A Tudás Népe vallásának nincsenek dogmái; hitvallásunk alapja népünk gyönyörű ős-történelme, legendáink isteni üzenetek hordozói, és táltosaink élő szóban, vagy sárgult lapokról ezeket az üzeneteket közvetítik, megalkuvás nélkül, hatalom által megvesztegethetetlenül. Ünnepeinket a kalendáriumban Napisten jelöli, csillagok járása, virágok nyílása, madarak éneke mutatja...
E HIT MAGYARSÁGUNK JELADÓJA. Magyarságát csak e hitben élheti meg és Istenhez csak e hitben közelíthet bárki elfogulatlanul!.. (bővebben itt)

(3)Táltosdob

...egyfenekű dob volt, tojásdad alakú hártyáján a kozmosz-világmindenség felvázolt rajzával. Kivájt fenyőből, vagy más könnyű fából álló alapjához szíjjak voltak erősítve, melyeken apró fémkorongok függtek. Az ujjak ritmikus dobolásával szólaltatták meg.

Az ovális dob hártyájának közepét, ami egyúttal a zenitet is jelenti, a Nap képe foglalja el, mint a kozmikus rendszerünk éltető csillaga, melynek a sámán hívő elkötelezettje. Négy irányba vetített sugarai négy negyed tájra osztják az egész mennyboltot és egyben az alatta elterülő földi tereket. A négy kardinális irány így már kialakult, de más a jelentése fent, vagyis középen és lent, mert a mennyei világ fordítva áll a földivel szemben: ami ott jobbra esik, az itt lent balra van, és megfordítva.
A mennyboltot részre bontó sugarak hosszabbik tengely-irányzatán áll a Szent Szarvas. A mögötte elnyúló és ellentétes irányú sugár...a Fiastyúk képét hordja az egyik, és egy ismeretlen sötét csillagot a másik, ellentétes oldalon.
Ugyancsak a szférákban, még a Nap sugarainak kisebb tengely irányában áll jobbra (tehát földi vetülete bal) a sötétfejű, kezében zsákot lóbáló viharszellem . balra pedig a ragyogó bőség, jó idő, eső és termékeny meleg anyja, a "napba öltözött asszony " ragyogó hajával.
Egy alacsonyabb szférában kavarognak a napmadarak, a sólymok, az ordasok, halak és kettős csillagzatok, szűkebb körben, mintha a zoodiákus kör tagjai lennének. A nagy tengelysugár vége felé...ott áll az "égigérő fa"...és ágait-bogait a Nap felé nyújtja..A táltos ezen az úton száll az ég felé.

Az egész kozmológiának pedig az értelme: a földön magányos ember, aki az égigérő fa legalsó, szemközti pontján indul tevékenykedni, pl. vadászni. Körülötte a kerek világ, erdők és hegyek, állatok és szomszéd emberek, kötött-és "őrszellemek", akik szabadon járnak-kelnek, hogy ártsanak, vagy segítsenek. Nem messze tőle - a küzdő embertől - élete értelme, családja, gazdagsága a kerek karám, ahol állatjait tartja bezárva, míg a gonosz ártó szellem körüljárja." (Fehér M. Jenő: Középkori inkvizíció - Edit. TRANSSYLVANIA Kiadó, Buenos Aires)

(2)Európa különálló fajta-típusai: a zsidók és cigányok I.

"Európában a fehér emberfajta körén belül csak két, bevándorolt népelemmel kapcsolatban találunk olyan nagy típusbeli eltérést, mely olyan fokú ellenszenvet vált ki a befogadó népek körében , mely már zavarja a társasközösségi életet és annak fejlődését. Ez a két népelem a zsidó és a cigány.
Megállapítható, hogy minden olyan befogadó társasközösségben, ahol e népelemek bizonyos százaléknál nagyobb számban élnek, ott a befogadó társasközösség (nép, nemzet) körében ellenszenvet keltenek maguk iránt, ami - különösen a zsidók esetében - gyakran mozgalmat vált ki ellenük."(Tokay-p.102/103)

"E két népelem különállása a befogadó társasközösségeken belül nem magyarázható kizárólag nyelvi, vallási, vagy kulturális (életmódbeli) okokkal, hanem mindezekkel együtt olyan típusbeli különbözőségekkel, melyek lényeges eltérést mutatnak az európai (fehér/kaukázusi) ember-fajtától. " (u.o. - p.107)

"A zsidóság típusbelileg nem egységes. Két al-típusa: a széfárd és askenázi rassz-típusok egymástól való eltérése nem olyan nagy, mint bármelyik eltérése a többi európai néptől. Jóllehet a széfárd-típus barna, sőt fekete hajú, míg az askenázinál nagy százalékban fordulnak elő szőke és vörös színűek. Mindkettőnek más európai nép-típusokkal szemben hasonlóan megkülönböztető jellemzői az orr, a fül, a száj, a szemhéjjak, a haj növése és minősége, a hang, mint testalkatbeli; a modor, a vérmérséklet, a hajlam, a gondolat-és érzésvilág stb. mint szellemi, életnyilvánulásbeli eltérések mutatkoznak különösképpen meg."

"A cigányok is mutatnak ilyen fokozottabb típusbeli eltérést az európai népelemektől, mely ugyancsak a különbözést adó jellemzők nagy számára vezethető vissza. Ezen belül a testalakbeli eltérésre utaló jellemzők száma mintha kevesebb lenne, mint a zsidók esetében, a szellemi életnyilvánulásokkal kapcsolatosaké pedig ennél valamivel több, ezért ezekkel szemben a közösségi ellen-érzés a szellemi életnyilvánulások terén mutatkozik erősebben, a mediterrán népelemekkel való összehasonlítás esetén típusbeli különállásuk nehezebben ismerhető fel."

A nyelvi összehasonlítás is azt mutatja, hogy a cigányok és Európa más népelemei között nincs olyan nagy különbözés, mint a zsidók esetében tapasztalható. A zsidók ősi nyelve a sémi nyelvcsaládhoz tartozik, míg a cigányoké az indogermán nyelvcsaláddal mutat rokonságot.

"A zsidók és cigányok tehát társasközösségtanilag faji elkülönülést mutatnak a fehér fajta többi népelemével szemben. A többi fajtától való típusbeli eltéréseket vizsgálva megállapíthatjuk, hogy származástanilag - különösen a cigányok - a fehér fajtához (rassz) állnak legközelebb, annak egyik legoldalabbra hajló ágát képezik. A zsidók esetében viszont a negroid jelleg gyakran feltűnő, ezért az antropológusok a zsidóknál néger vérbeütést tételeznek fel. A zsidóság tehát a fehér és néger fajta keveréke ".

A két fajta-típus az eltérések mellett sok közös vonást mutat. Az egyik, hogy míg külön társasközösségi életmódjukhoz erősen ragaszkodnak, másfelől önálló, egységes társasközösség kialakítására egyáltalán nem törekszenek. Mindkét népelem erősen beltenyésztett, gyakori közöttük a vérfertőző családi kapcsolat és az ebből eredő testi-szellemi terheltség - zsidóknál különösen feltűnő az elmebetegségekre való hajlam. Kedvelik a széttagoltságot, a diaszporákban élést, a más társasközösség népelemei között való szétszóródást. Ugyancsak közösek élősködő életmódjuk egyes megnyilvánulásai, a fizikai (termelő) munkától (különösen a földműveléstől) való idegenkedés, az erős rábeszélő képesség és alkalmazkodó képesség. Egyaránt erős bennük a kereskedői hajlam.

E két, európai népekre rátelepült fajta-típus asszimilációjának kérdését vizsgálva TOKAY László megállapítja, hogy mindkét népelem erősen beltenyésztett fajta, aminek következtében rögzült tulajdonságaik (és terheltségeik) nagy átörökítő képessége miatt más fajtatípussal való vérkeveredésük karakterisztikumot nélkülöző korcsfajtákat eredményez. A korcsfajtákra és egyedekre jellemző, hogy bennük elmosódnak az örökítő típusok jellegzetességei és ez káros a társasközösségi életre. Mivel biológiai törvény, hogy a nagyobb típuskülönbségek feloldása csak egy értéktelenebb korcs-típuson keresztül lehetséges, ezért e fajtákkal való vérkeveredés nem kívánatos.

Európa különálló fajta-típusai: a zsidók és cigányok II.

Dr. Doros Gábor könyvének "A magyarság együttélése a nemzetiségekkel" című fejezete végén a Magyarország területén élő, két legkevésbé asszimilálódott nemzetiségi zárványról szólva a következőket írja:
"...a semita, előázsiai, mediterrán, aethiopid és negrid elemekből keveredett zsidó fajta-konglomerátum nyugati (szephard) típusában főleg a semita, míg a keleti (askenázi) típusban inkább az előázsiai fajta-jelleg dominál. A zsidóságnak ez különleges polyhybrid fajtaképe olyan állandó rasszbeli megjelenést kölcsönöz, ami könnyen felismerhetővé és elkülöníthetővé teszi őket az európai (fehér) rassz-típusoktól. A faji jellegzetességeiket leginkább meghatározó semita, aethioid és negrid rassz a fajta-skálában olyan távol áll a magyarságot alkotó fajtáktól, hogy a magyar nemzettest tagjainak zsidókkal való keveredése (összeházasodása) fajbiológiai szempontból ellenjavallt, s a magyar és zsidó fajta keveredéséből származó hybridek diszharmónikus utódoknak minősíthetők."
"A cigányok India ellentétes fajta-eredetű törzseinek legprimitívebb, nomád ágát alkotó népelemei, mintegy ezer éve indultak el vándorútjaikra. Több hullámban Nyugat felé áramolva először a török birodalom területén szóródtak szét, majd nyugati, déli és észak-nyugati áramlási irányokat követve elárasztották csaknem egész Európát. Magyarországon a XIV. században jelentek meg, befogadásukat és letelepítésüket Zsigmond királynak köszönhetjük.
Ez is erősen beltenyésztett, sok terheltséggel bíró fajta, melynek fő alkotóelemét az indid rassz alkotja. Ez a rassz a fajta-skálában a magyarságot alkotó fajtáktól - a zsidóhoz hasonlóan - távol áll. Keveredésük a magyarság körében szerencsére nem jelentős és az is főleg csak a nem-cigány népesség testi-lelki szempontból kevésbé értékes részével történt, ami az így származó hybridek (korcsok) fajbiológiai értékének további csökkenését eredményezte.
A magyar-cigány fajkeveredés tehát ugyancsak nem kívánatos, mert az ebből származó hybrydek szintén diszharmónikus utódoknak tekinthetők."

(1)TRADICIONALITÁS ÉS ÉLETMINŐSÉG x

"...Míg csak kenyeret esztek, s vizet isztok hozzá,
Hattusas falai állnak, népem és országom
békében élhet majd..." (1)

A liberalizmus korlátlan szabadságmítosza és az általa megvalósított fogyasztói társadalom realitása között az egyik legfeloldhatatlanabb ellentét az, hogy a szabadnak hirdetett és magát szabadnak hívő ember a rabszolgaság kora óta nem élt olyan alávetett helyzetben, mint ma. Akkor rabtartói, ma saját, talmi értékeket hajszoló (luxus) igényei kötötték és kötik gúzsba. A "rat racing" (patkányfuttatás): a "dolgozz többet - keress többet - fogyassz többet" ördögi körfolyamatában elvész a szabadság, és a fogyasztás öncélúvá, a pénz egyfajta önként vállalt rabság forrásává válik. Az élet minőségét emelni hivatott fogyasztás a rövidéletű, presztízspótló státus-szimbólumok önkizsákmányoló hajszolásává alakul.

Tévedés lenne azonban azt hinnünk, hogy mindez újkeletű jelenség.

A liberalizmusnak nevezett társadalmi fellazulási folyamat hallatlan térhódításának és kikezdhetetlenségének az egyik alapvető oka éppen az, hogy örök emberi gyarlóságokat, mint egyenlősdi , elit ellenesség , kapzsiság , harácsolás stb. lovagolt meg, a fogyasztói társadalom ideológiájával szinte vallássá magasztosítva a telhetetlenséget és a pazarlást .

Ezektől a velünk született bűnöktől évezredeken át erkölcsi parancsokba szilárdult isteni intelem óvta az egyes embert. A hettita királyától származó mottóbeli idézet is egy ilyen kőbe vésett üzenet, mely egy kalmárszellemmel telítődő, felbomlani készülő, értékeit, nemzeti vagyonát hamis csillogásra cserélő társadalomhoz szólt. Nem rabkosztot, kenyéren és vízen élést akar elfogadtatni a néppel a szimbolikus parancs - ehhez egy jól megfogalmazott adórendelet is elég lett volna -, hanem a takarékos életet. A hettita király szava nyílt támadás a már akkor is elhatalmasodó értékelvűség ellen. Azt mondja népének, és sok ezer év távolából nekünk, a késői utódoknak, hogy ne pazaroljatok és ne áldozzátok fel szabadságotokat a hiúság vásárán! Ne váljatok a szenvedélyek, a luxus rabjává!

Nem külső kényszer által diktált szegénységet, hanem belső erkölcsi erőből fakadó szerény életvitelt ajánl népének, mint a szabadság és a béke biztosítékát.

____________________________________________________________

(x) Megjelent a Havi Magyar Fórum 1997. szeptemberi számában
(1) id. forrása: PASSUTH László - Megszólal a sírvilág

Hogy a királyi figyelmeztetésnek milyen foganata volt, azt sejthetjük abból, hogy a hettiták birodalma is elenyészett a múló időben. Országok, népek, birodalmak jutottak - és jutnak ma is! - az élvhajhászástól elpuhult Sybaris sorsára.

A társadalmak gyengülése mindig erkölcsi hanyatlás következménye, aminek legszembetűnőbb jele a társadalmi normarendszer fellazulása: az a folyamat, amikor a társadalom egyre szélesebb körei kezdik a szabadságot - a Faust i értelmezéssel ellentétben - mindenkit megillető jogként, individualista szabadosságként értelmezni.(2) A normarendszer fellazulásával együtt járó erkölcsi elbizonytalanodás a kultúra elsorvadását hozza magával, és ez a tény pozitív visszacsatolással tovább erősíti a kiváltó folyamatot.(3)

A kultúra hanyatlása a tömegáru és a tömegember, a kommersz dominanciájának erősödésével kezdődik és a minőség muzeálissá válásával fejeződik be. Éppen ezért joggal tekinti Németh László a minőséget az emberiesség mércéjének(4) és látja korunk skizofréniájának egyik fő okát a termelés és a minőségi munka, a tradíció és a hajszolva haladás közötti egyensúly felborulásában.(5)

Tágabb horizonton vizsgálva a kérdést, a tradicionalitás szempontjából az általános emberi jogok közül alapkövetelményként három, minőséghez való jogot emelhetünk ki: az elfogulatlan élethez, a minőségi munkához és a környezet minőségéhez fűződő jogokat. Ezek együttes megléte esetén beszélhetünk csak minőségi életről .

A minőségi élet elsőszámú kritériuma a jogstabilitásra alapozott, nyitott, hierarchikus társadalom, mert elfogulatlan élet csak ebben képzelhető el.

_______________________________________________________________

(2)  "...Nur der verdient sich Freiheit, wie das Leben, /Der täglich sie erobern muß ..." , azaz: csak az érdemli meg a szabadságot és az életet, akinek naponta ki kell azokat vívnia. (GOETHE : Faust)

(3)  TOKAY László szerint a liberális fellazulási folyamatok a népesség kültenyésztettségi fokának növekedése, a biológiai adottságok romlása irányába hatnak, ami miatt a társasközösségek kultúrfoka csökken.
A beltenyésztettség ezzel szemben a tradíció erősödését és a kultúrnívó növekedését segíti. A társadalmi hanyatlás, a kultúra alászállása akkor következik be, ha
a) a társadalmi rétegmozgások a kultúrahordozó rétegek megújulását már nem biztosítják, vagy
b) ha a népkeveredések következtében a tenyésztettségi körülmények kedvezőtlenül alakulnak.
Az általános szellemi leépüléssel párhuzamosan nő a tömegember társadalmi súlya és "értékmutató" szerepe, valamint csökken a társasközösségek igényessége, azaz az életnívó . Mivel pedig a föld eltartóképessége az egész emberiség átlagos kultúrfokával van szoros összefüggésben, ezért a kultúra hanyatlása mindig felvet túlnépesedési problémákat is. A liberalizmus egyik legfőbb veszélye éppen az, hogy a világ túlnépesedési gondjait nem az általános kultúrfok növelésével, tehát a föld eltartóképességének növelésével kívánja megoldani, hanem a migráció fokozásával, ami a magasabb kultúrszintű régiók beltenyésztettségének és ezáltal kultúrszintjének csökkenéséhez, azaz, végső soron e régiók eltartóképességének csökkenéséhez is vezet. (TOKAY L.: Kultúra és civilizáció - Karpathia Kiadó, München, 1954)

(4)NÉMETH László: A minőség forradalma - Püski K., Budapest, 1992.

(5) NÉMETH László: A huszadik század vezérjelenségei (u.ott)

A jogstabilitás érdekében biztosítani kell a jog és erkölcs összhangját, mert - mint Bibó István fogalmazza -, úgy a hatalmi, mint a megegyezéses jogkeletkezés csakis az erkölcsi értékeknek megfelelve válik jogkeletkezéssé.(6)

Tradicionális nézőpontból csakis az adott kultúrkörre (genetikai öröklöttség) jellemző, történelmileg kialakult normarendszert tekintjük az erkölcs-és szokásjog rendszer alapjának. A tételes jog csupán kitöltheti a szokás-és erkölcsjog által meghatározott kereteket, de azzal sohasem kerülhet ellentétbe. Mindebből következik az, hogy egy liberalizmus által erkölcsileg fellazított társadalomban stabil jogrendszer eleve nem jöhet létre.(7)

A tradicionális értékelés szerint tehát érvénytelennek kell tekintenünk azt a tételes jogot, mely a természetjoggal, azaz a kultúránkból fakadó erkölcsi normarendszerünkkel ütközik. Az ilyen jog nem lehet stabil és nem lehet kerete az elfogulatlan egyéni és kollektív életvitelnek. Az elfogulatlan élet egyik legfontosabb kritériuma a jogbiztosságra alapozott létbiztonság, a bizonyosság abban, hogy a jog valósága az igazságosság bizonyos fokát jelenti, a jog normatív ereje az erkölcsi értéken alapszik.(6)

Az élet minőségének másik fontos tényezője a minőségi munka, valamint az ebből fakadó társadalmi hasznosság-tudat és önbecsülés. Tradicionális értékelésünk szerint az emberek csak alapvető természeti jogaikat tekintve egyenlők, képességeiket és képességeikből származtatható jogaikat tekintve azonban nem. Ezért az emberi élet kiteljesedését leginkább szolgáló nyitott hierarchikus társadalomban mindenkinek egyenlő lehetősége van képességei kibontakoztatásához, azaz létrejön a képességek szabad versenye és ezzel összefüggésben - következményként - a minőség nem örökölhető, csupán kedvező gén-kombinálódás esetén átörökíthető nemessége és presztízsét jelképező előjoga a társadalom irányítására.(8) Csak egy ilyen társadalmi hierarchiába való begyazottság, valamint az egyéni és generációs előrejutás, felemelkedés, tehát: nemesedés lehetőségének, azaz jövőképnek, életperspektívának birtokában képzelhető el minőségi élet.

______________________________________________________________

(7) BIBÓ István: Kényszer, jog szabadság - Válogatott tanulmányok I. - Magvető K. , Bp. 1986.
Bár el kell ismernünk, hogy nincs univerzális természetjog (MOÓR Gy.: Bevezetés a jogfilozófiába, Bp. 1923. p. 69.), de a jog és az adott kultúrkörön belül stabil erkölcs összhangja elleni durva támadásnak, "zsidó rablófilozófiának" kell tekintenünk azt a "CION Bölcseitől" kölcsönzött és újabban egyre gyakrabban hangoztatott tételt, miszerint a jog nem az igazságot, hanem a politikát szolgálja, azaz értelmezése a mindenkori politikai szándéktól függ. Miként ezt a Kossuth Rádióban 1993. jan. 26-n 7:10-kor ki is jelentették, mondván: "az erkölcs és a becsület nem politikai kategória." Az igazság ezzel szemben az, hogy az erkölcsi normarendszer mindenkor független azoktól a gazdasági és politikai változásoktól, melyek a kultúra lényegét magát nem érintik. Az erkölcsi alapok csak akkor változnak, ha a kultúrkörből való kiszakadás folyamata is végbement. Csak ekkor következhet be olyan szokásjog változás (ld. Magyarország háború utáni történelme!), ami erkölcsi normarend-átalakulással és következésképpen az erre épülő természetjog változásával jár.

(8)Ilyen előjog lehet pl. a tisztségek, közképviseletek (választhatóság) betöltésére való jog, vagy a választójogi pluralitás bevezetése választások és népszavazások esetén.

A harmadik fontos, kiemelendő tényező a környezet minősége. A társadalom és az egyes ember testi és lelki egészségének védelme megköveteli és igényli a természeti és humán környezet összhangját. A kémiai és fizikai környezetszennyezésen túl - akár áldozatok árán is - ki kell küszöbölni az esztétikai, mentális és etnikai környezetszennyezést!

A környezetvédelmi intézkedéseknek azonban nemcsak az ember, hanem a vele szoros kapcsolatban álló élővilág igényeit is figyelembe kell venniük, mint alapvető, élethez való jogot. Csak tradicionális szemlélettel rendelkező társadalom képes erőforrásait a haszontalan, mesterségesen kreált igényeket kielégítő szükségletek, tárgyak, szolgáltatások felől az élettér általános minőségének javítása felé átirányítani.

Változó világunkban tehát a környezet, a természet és ember viszonyának rendezésénél is a tradicionalitás jelenti a támpontot. A tradicionális környezet-szemlélet nem csupán megőrzésre (konzerváció), természetvédelemre, tájesztétikára stb., tehát az általános környezetvédelmi feladatok megoldására törekszik, hanem maximálisan figyelembe veszi az egyéni és kollektív emlékezet és hagyományőrzés szempontjait is. Mindez alapfeltétele a kultúra tovább-és átörökíthetőségének és a történelmi folytonosságtudat fenntartásának.

A tradicionális szemlélet a környezet minőségéhez való jogot - a fogalmat kiterjesztve - az egészséges, tradíciók átörökítését biztosító környezethez való jogként értelmezi és a fogyasztói társadalom-modellel szembe a minőség esélyegyenlőségét, az emberi méltóságot szolgáló társadalomképet állítja.

Mindebből világosan kitűnik az is, hogy a tradicionalitás, melyet csak a politikai tájolás szemszögéből nevezhetünk "jobboldalinak" - hiszen gyakorlatilag ugyanúgy szemben áll a liberális jobboldallal, mint a ballal -, épp úgy nem haladásellenes, mint bármely, magát a haladás élharcosának tekintő irányzat, de a "hajszolva haladás" helyett a "fontolva haladás" híve és vallja, hogy a technikai civilizáció nem válhat a kultúra és az életminőség ellenségévé. Az Európai Eszme lényegét a hagyománytiszteletre és az etnikai-faji diverzitás és elkülönülés fenntartására alapozott kultúrában látja, és az élet egyik legfontosabb minőségi mutatóját nem a fogyasztás volumenével , hanem annak minőségével jellemzi. Ez utóbbin egyaránt értendő a termelés és a termék minősége, magában foglalva a munkás minőségét és az igényes munka megbecsülését is. Éppen ezért kerüljük szóhasználatunkban a materiális tartalmú "életszínvonal" (living standard, Lebensniveau) kifejezést, és beszélünk ehelyett életminőségről (quality).

Ősszel újra kezdik?..

Megmondták, hogy a járvány addig fog tartani, amíg a karantén (sic!). Aztán majd szeptemberben újra kezdődik. Már megvannak a leendő áldozatok is. Mert javában tart az oltásra "regisztráltak" lajstromozása, adatbankba gyűjtése - aki bújt, bújt... Akik a partvonalon kívülről figyelhették ezt a világméretű heccet, megdöbbenve és megrémülve láthatták, hogy mi mindent el lehet követni a tömegemberrel? Pedig láttunk már egyet s mást közelmúlt történelmünben: "zakatolást" a munkahelyeken, felvonulásokra, "szolidaritási tűntetésekre" kivezényelt tömegeket, de hogy milliókat lehessen rádumálni, hogy rejtélyes vegyi anyagokkal oltassák be magukat csak azért, hogy elmehessenek egy futball meccsre, diszkóba - hát ilyen még nem volt a világtörténelemben...
Az engedelmes, "jó" állampolgárok, tehát "felvették a vakcinát", a "rosszak" pedig, akik nem "oltakoztak", majd másképpen halnak meg. Az "oltakozottak" megnyugodhatnak, hogy vagy védettek a vírussal szemben, vagy nem (s ha igen, akkor is ki tudja meddig),
viszont vállaltak ennek fejében különböző lehetséges betegségeket (na, nem súlyosakat, csak ilyen apróságokat, mint agyembólia, szívinfarktus, máj-és vese elégtelenség, nemzésképtelenség - hogy csak a jelentéktelenebbeket említsük), amik természetesen jelentéktelen, ritkán előforduló mellékhatások, ezért a FB rendszeresen "lemoderálja" az ezzel kapcsolatos bejegyzéseket, mint ezeket is, melyek elérhetők az alábbi címeken:
https://videa.hu/videok/tudomany-technika/bardocz-zsuzsa-ne-meneteljunk-a-astra-zeneca-biokemia-3NnftEBv97nK3Rr9
https://www.alternativhirek.com/2021/08/a-korhazba-kerulo-fertozottek-85-90.html?m=1
https://www.alternativhirek.com/2021/08/a-kiserleti-vakcinakkal-oltottak.html?m=1 https://www.alternativhirek.com/2021/06/az-mrns-technologia-feltalaloja-vakcina.html?m=1
https://www.alternativhirek.com/2021/11/a-bayer-vezerigazgatoja-elismerte-hogy.html?m=1

A COVID összeesküvési elmélet valóság

(Szerző: Paul Craig Roberts aki korábban a Reagan-kormányzat pénzügyi államtitkár-helyettese volt, és több amerikai egyetemen tanított. Nem valószínű, hogy "felülne" bármilyen alaptalan "conteo" elméletnek.)
(Adalék: Magyaroszágon "Az igazságügyi bizottság leszavazta a képviselők kötelező oltását")

Az emberek mozgását korlátozó, és a COVID oltást kötelezővé tevő rendelet a volt szabad országokban futótűzként terjed. Németország csatlakozva Ausztriához, Olaszországhoz és Ausztráliához feltámasztja a Harmadik Birodalmat.
https://www.zerohedge.com/covid-19/germany-imposes-strict-curbs-unvaccinated-limits-gatherings-will-mandate-covid-shots.

Hivatalos álláspont szerint a totalitarizmus elképzelhetetlen. Az egészségügyi szakértők egyetértenek abban, hogy az mRNS "vakcina" nem akadályozza meg a fertőzést, és nem akadályozza meg, hogy a beoltottak terjesszék a fertőzést. Ez az oka annak, hogy a beoltottakat győzködik, hogy hat havonta oltassál be magukat, és oltás után is, folyamatosan tovább viseljenek szájmaszkot. Azt viszont nem magyarázzák meg, hogy az emlékeztető oltás miért véd meg, ha a korábbi oltások nem védtek meg. Azt se magyarázzák meg, hogy miért hangsúlyozzák ki egy olyan vírus elleni védelmet, amelynek a mortalitása alacsony, és elsősorban azokra lehet halálos, akiknek valamilyen alapbetegsége van.
Továbbá, az amerikai, a UK és az EU figyelő rendszeréhez érkező adatok szerint, a "vakcina" okozta halálesetek száma felülmúlja a COVID-19 áldozatainak számát. Ebből következik, hogy akiket nem veszélyeztet a vírus, azokat komoly mértékben veszélyezteti az oltás. Egészséges beoltott sportolók esnek össze szív elégtelenség miatt.

Arra is van bizonyíték, hogy a "vakcina" megtámadja a természetes emberi immunrendszert. Ebből következően az immunrendszer nem lesz képes felvenni a harcot más vírusokkal és betegségekkel szemben, mint például a rákkal.
Más szavakkal minden bizonyíték az oltás ellen szól, de nincs bizonyíték, ami mellette állna ki. Akkor miért erőltetik a veszélyes oltást, ami csak bajt okoz? Egyszerűen lehetetlen, hogy az osztrák, olasz, német és ausztrál egészségügyi hatóságok ne ismernék a bizonyítékokat, amik szerint a COVID vakcinák teljesen alkalmatlanok és veszélyesek. Lehetséges, hogy az összes egészségügyi hatóságot megvették a Gyógyszergyárak (Big Pharma), vagy a világ lakosságának a tervszerű csökkentése létező tény, nem pedig összeesküvés elmélet? (ld. ENSZ dok. a vilgméretű népirtásról - http://users.atw.hu/fenyut-mnke/napkereszteny%20egyhaz%20nemzetpolitikai%20rovat.htm

(Megj.: az Európai Unió Tanács Elnöke, Ursula von der Leyen folyamatosan agitál az oltás kötelezővé tételéért az egész EU-ban, mégis 50 évre titkosította az EU oltóanyag vásárlási szerződését, feltételeit. Mindemellett tagadja, de közben erősen lobbizik a Nürnbergi kódex eltörlése mellett, ami jelenleg védelmet biztosít a kényszerített emberkísérletektől. Ennek az Ursulának férje: Heikó von der Leyen, aki "2020 decembere óta a sejt-és génterápiákra szakosodott Orgenesis amerikai biotechnológiai vállalat orvosi igazgatója. Az Orgenesis Inc. úttörő globális biotechnológiai vállalat, amely elkötelezett amellett, hogy felgyorsítsa a kereskedelmi forgalomba hozatalt és átalakítsa a sejt- és génterápiák (CGT-k) szállítását, miközben csökkenti a költségeket. Az Orgenesis sejtalapú vakcinaplatformja a súlyos akut légúti szindróma koronavírus 2 (SARS-CoV-2), a COVID-19-et okozó vírus, valamint más vírusos betegségek, például Zika, Nyugat-Nílus vírus, sárgaláz, dengue-láz ellen céloz. , MERS, HCV és citomegalovírus fertőzés (CMV)."
(Forrás Wikipedia.)